אימון אישי לזוגיות

הרבה אנשים מצאו אימון אישי לזוגיות כיעיל עבורם. היום, זו כבר לא בושה לקחת קואוצ'ר שידריך אותך כיצד לגשת לאדם זר, לפתח שיחה, ליצור רגע אינטימי אמיתי ובסופו של דבר לפתח את אותו הרגע לתחילתו של קשר משמעותי. מאמנים אישיים לזוגיות לא רק מתרכזים במציאת זוגיות, אלא גם בשימור זוגיות והחייאת זוגיות. כשם שאנשים נתקלים בחוסר יכולת לפתח מערכות יחסים, ישנם לא מעט זוגות ותיקים שמרגישים שמשהו בקשר אבד ועדיין לא מוכנים לוותר עליו. במקרים כאלו, נכנסים מטפלים מקצועיים שהופכים להיות מעורבים מאד במערכת היחסים ומלווים את בני הזוג בגילוי מחדש אחד של השני.

אימון אישי לזוגיות בשיטת NLP

NLP היא שיטת אימון תודעתי שמטרתה פיתוח דפוסי חשיבה והתנהגות חדשים בדרך להצלחה. מאמני NLP משתמשים בטכניקות השונות לסוגים שונים של טיפולים- מאימון עסקים, דרך אימון ילדים ובני נוער ועד לטיפול בזוגיות ומשפחה. מאמנים ב- NLP לזוגיות משתמשים בטכניקות שונות לזיהוי קצרי התקשורת, והופכים את מערכת היחסים לפרויקט משותף של בני הזוג. עם השנים, יש לנו נטייה לזנוח את ההשקעה בזוגיות ולהפוך אותה לדבר שמובן מאליו. בטיפול NLP המטפלים הופכים את הזוגיות לפרויקט משותף, ממש כמו שותפות עסקית משותפת שאם תצליח, תניב הצלחה אישית לשני הצדדים, וכן הצלחה משותפת. במהלך הטיפולים, בני הזוג למדים להקשיב זה לזה, לפתח את היכולת להטיל ספק באמונות הפרטיות ולפנות מקום לתפיסות עולם אחרות, וכן, מפתחים רצון להצליח יחד.

מכללת "NLP Pro"

בתל אביב ממוקמת אחת ממכללות ה- NLP הגדולות והמובילות בישראל, הלוא היא מכללת "NLP Pro". במרוצת השנים הכשירה המכללה אלפי מטפלים שחלקם נחשבים היום לבכירים בישראל. מלבדם, את הקורסים של המכללה עושים גם אנשים פרטיים שרוצים ללמוד כיצד לצלוח את הפרויקטים באישיים בחייהם. במכללה קיימים קורסים שונים כמ קורס נלפ תראפיסט, קורס נלפ מאסטר וקורס הדרכת הורים בשיטת NLP.

דילוג לתוכן