מסלול התפתחות אישית

כאשר בני אדם מביטים על חייהם הם רואים רצף של אירועים אשר חלקם מעוררים בהם רגשות חיוביים, חלקם שליליים וחלקם נייטרלים. אותם הרגשות הם מפתחות אל עולם מופלא שבו אפשר לחוות את החיים אחרת! 

עולם ה NLP  הוא עולם של תכנות מחדש, מציאות שמשתנה והגשמת מטרות.  אמנם מדברים על כך כי ה NLP  היא שיטה טיפולית אבל הרבה מעבר לכך – זוהי שפה. הדרך בה אנחנו מדברים, חושבים וחיים את חיינו היא זו המשפיעה על החיבור שלנו לעצמנו ועל החיבור שלנו לסביבה. 

ה

שפת ה NLP מתאימה לכולם! בעצם אם נסתכל על זה ככה, היא מתאימה למי שחפץ ומבקש לעצמו חיים טובים יותר, מועצמים יותר, מספקים יותר ונוכחים יותר. אנחנו במכללת NLP PRO מאמינים כי כל אדם ראוי לחיות את חייו בתחושה מקסימלית המתאימה לו על פי ראות עיניו. כאשר אנחנו חיים מתוך אמונות מגבילות, פחדים ותקיעות, אנחנו לא מממשים את הפוטנציאל האדיר הגלום בנו. בעזרת שיטת ה NLP תלמדו כיצד לשחרר מתוככם הגבלות שתקעו אתכם במקום במשך שנים, אנו מאמינים כי כל אדם צריך ללמוד NLP! 

הקורס שלנו הוא קורס דיגיטלי בעל 16 שיעורים מקוונים, משני חיים, הניתנים לצפייה בכל זמן שתבחרו.  במהלך קורס תלמדו טכניקות מתוך עולם ה NLP ותתרגלו אותם כך שבמהלך הקורס כבר תוכלו להרגיש את השינוי המתחולל בתוככם. בכל שיעור תלמדו טכניקה או נושא אחר שניתן לתרגל כבר בסוף השיעור עליכם או על אחרים. 

המסלול כולו משתנה בהתאם לבחירת התהליך על ידכם ועל ידי התאמה אישית דרך צוות יועצי הלימודים שלנו. 

דילוג לתוכן