חופית גנדי יצחק – מייסדת ומנכ"ל, NLP Master & Trainer

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

השכלה :

בהכשרתה האקדמית חופית הינה מהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע. לאחר שנים של עבודה בהייטק, בעת שהפכה לאמא התוודעה לראשונה לעולם ההתפתחות האישית, היא הצליחה לחולל שינוי אדיר בחייה ובחיי משפחתה וחשה שליחות להעביר הלאה את הידע שרכשה. חופית הינה מנחת הורים, יועצת שינה וגמילה מחיתולים מוסמכת, NLP Master & Trainer

אודות המרצה :

נעים להכיר! אני חופית גנדי יצחק, נשואה לצחי ואמא לאלה (7) ולגפן (3). משנת 2019 מובילה את מכללת NLP, מפתחת קורסים וחומרי הדרכה, בתחום הנחיית הורים, טיפול בילדים, נוער ומבוגרים בשיטת NLP. כמו כן מרצה במכללה ומטפלת בקליניקה פרטית. בעבר התמחיתי בעבודה עם משפחות בגיל הרך וכיום מתמקדת בעבודה עם נוער ומבוגרים. התחומים אותם אני חוקרת כיום הינם תחום מדעי המוח ואופני למידה חדשניים ופורצי דרך.אני מאמינה שעל מנת להצליח בכל דבר בחיים עליך ראשית להאמין בעצמך ולאהוב את עצמך, זה הבסיס להכל ובלעדיו משהו תמיד ירגיש חסר. הערכים המובילים אותי בחיי האישיים, כמו גם בעסקים ובקליניקה, הינם אותנטיות, אחריות ומחויבות. אני מאמינה שבזכות ערכים אלה ניתן לצמוח ולהתפתח עד אין שיעור. על כן המשפט שמוביל אותי בכל תחום בחיים הוא ״היה השינוי אותו אתה מבקש לראות באחרים ובעולם״.


בהכשרתה האקדמית חופית הינה מהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע. לאחר שנים של עבודה בהייטק, בעת שהפכה לאמא התוודעה לראשונה לעולם ההתפתחות האישית, היא הצליחה לחולל שינוי אדיר בחייה ובחיי משפחתה וחשה שליחות להעביר הלאה את הידע שרכשה. חופית הינה מנחת הורים, יועצת שינה וגמילה מחיתולים מוסמכת, NLP Master & Trainer.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן