מור מלכה בנצ'יק – מנחה בכירה NLP Master & Trainer

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

השכלה :

מור בעלת תואר ראשון B.A בהצטיינות במדעי החברה בדגש על חינוך. בעלת תעודות הסמכה בינלאומיות רבות בעולמות ההתפתחות האישית. מור מייסדת את שיטת EXQUISITE אשר באמצעותה מובילה אנשים אל תוצאות פנומנליות בחייהם. כמו כן, מפעילה תוכניות לילדים ונוער בבתי-ספר, תיכונים להזדמנות אחרונה ומוסדות רווחה.

אודות המרצה :

נעים להכיר!!

אני מור-מלכה בנצ'יק, מורת דרך בתהליכי מודעות, התפתחות והגשמה. מובילה אנשים לעצב את עצמם מחדש, ומתמחה בעבודה עם ילדים, נוער וצעירים.המטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר ילדים, בני נוער, צעירים ובוגרים לעצב את עצמם מחדש על מנת שיוכלו להתנהל באופן הנכון ביותר עבורם במרחבי החיים, על מנת להגיע להגשמה, סיפוק, והשגת מטרות.

בתור מרצה בכירה במכללה אני מסמיכה מאות אנשים בשנה להיות מטפלים ומנחי הורים באמצעות ה-NLP ולהפוך את העולם הזה לטוב יותר. במכללה אני מסמיכה את כלל הקורסים- NLP Therapist, Master Therapist, NLP Trainer ו- NLP Family Therapist אני מאמינה שלחיות מתוך הבנה ותפיסה שאני ערך גדול לעולם, יוצר חיים אחרים לגמרי. מי שחווה זאת יודע. אני מגיעה עם שליחות אדירה ותשוקה ענקית להוביל אתכם בדרך שתגרום לכם להתחבר לערך העצום שאתם. אני מאמינה ש"מופלאה היא הדרך להפוך חלום למציאות".

הצמיחה שלנו יכולה בהחלט להיות דרך מופלאה, דרך של חיבור למשאבים, גיבוש ושדרוג מיומנויות, התגברות, מלה והוקרה, גאווה, פירגון עצמי ותחושה גבוהה של מסוגלות וערך עצמי.מור בעלת תואר ראשון B.A בהצטיינות במדעי החברה בהדגשת חינוך, בעלת תעודות הסמכה מקצועיות רבות ברמה בינלאומית בעולמות ההתפתחות האישית והרוחנית בארץ ובעולם.

מייסדת שיטת EXQUISITE באמצעותה מובילה אנשים לתוצאות פנומנליות בחייהם. כמו כן, מפעילה תוכניות ממוקדות לילדים ונוער בבתי-ספר, תיכונים להזדמנות אחרונה ומוסדות רווחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן