קורס NLP Trainer והנחיית קבוצות

אודות הקורס

קורס ה-NLP טריינר והנחיית קבוצות שלנו הוא קורס מקיף, מגוון ועשיר בידע המועבר בצורה חווייתית ובאנרגיה גבוהה תוך מתן מוטיבציה לרגע שאחרי סיום הקורס.

הקורס מתאים לכל מי שחפץ להיות אוטוריטה בתחום ולתת ערך להרבה מאוד אנשים בזמן יחסית קצר. 

כל אחד המשתתף בקורס יוצא עם ארגז כלים גדול כאשר מאחוריו יש ידע נרחב של שימוש בכל כלי וכלי ושליטה מלאה בכל הטכניקות. מעבר לכך ולא פחות חשוב – שליטה על הבמה! בקורס תלמדו טכניקות רבות של יכולות לתפוס את הקהל, מיקוד הכריזמה, התנהלות מול כיתה ויכולות הנחייה והובלה של מסרים. 

קורס NLP Trainer והנחיית קבוצות

הייחודיות שלנו

מעבר לרצון שלנו שתהפכו למנחים מובילים בתחום ובעלי השפעה יש בנו את התשוקה להפוך אתכם לאנשים שתמיד חלמתם להיות! הליווי שלנו אתכם שלב אחר שלב בכל שלבי הקורס יעניק לכם את הביטחון לפרוש כנפיים ולהתמסר אל עבר  ה"אני" החדש שהפכתם להיות. אנחנו נלווה אתכם בכל שלב בהתפתחות האישית והמקצועית שלכם , עד שתמצאו את מקומכם – בפסגת התחום כאשר אתם מובילים מאות ואלפי אנשים אל עבר עתיד טוב יותר עבור עצמם. 

חלק מהכלים אותם תרכשו בקורס יעזרו לכם לקבל תמונה טובה יותר של עצמכם כמו למשל סדנת משחק ועמידה מול מצלמה, דימוי ושפת גוף, שיווק, ניהול פיננסי, צילומי תדמית, הקמת סדנאות, קורסים ומוצרים דיגיטליים ועוד.

הנחיית קבוצות

החזון שלנו

להעניק לבוגרים שלנו את המפתח אל הגרסה הכי גבוהה שהם בוחרים להיות. 

דילוג לתוכן