לירון סינקו אדרי – מנהלת מקצועית ומנהלת אקדמית

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

אודות המרצה :

מנחה ומרצה בכירה NLP Master & Trainer

24 שנה בעולם הטיפול, עם חזון ברור, להפיץ ערך של ריפוי ושינוי המשלב בין הפן הגופני לתודעתי. למדה חמש שנים רפואה סינית מסורתית TCM,חמשת האלמנטים, בעלת התמחות בתחום האורתופדיה הפיזית והרגשית ובתחום הנפשי, תוך כדי פיתחה מספר שיטות טיפול ייחודיות אותם שילבה במגמות לימוד במכללות וגופי לימוד שונים, מעל לעשור.

בשנים האחרונות חוקרת את התודעה החדשה , תודעת "הגם וגם" ותודעת השפע. חוקרת מעל לעשור את המושג "כאב" בהיבט הרגשי פיזי מנטאלי, את הקשר בין מערך הרגשות , אמונות, טראומות וחוויות משמעותיות לבין הביטוי הפיזי. מלווה מטפלים בדרך המקצועית שלהם, תוך כדי פיתוח המקצועיות והגשמת החזון.

עוסקת במערכות היחסים בין מטפל למטופל, מטפלת בטראומות ובמשברי חיים, מלווה תהליכי צמיחה תוך כדי יצירת זיקוק התהליך להגשמה אישית, תודעתית והתפתחותית. מפתחת גישת "טרנספורמציה רגשית".

מרצה משנת 2007 למקצועות הטיפול, בעלת קליניקה לתהליכים רגשיים מורכבים ומומחית בכל הנוגע לכאב, ןהתמודדות מול משברי חיים .

"כל צמיחה התקדמות או גדילה מביאה אותנו להיפרד ממשהו שאחזנו בתוכנו, ברמת המחשבה, האמונה, התפיסה, ההתנהגות או ברמה הרגשית. המשמעות היא שאנחנו עוסקים ברמה הלא מודעת במושג אובדן וחווים כאב כלשהו על אותה הפרידה מהחלק הזה ששחררנו. כלומר, גם גדילה לעיתים כרוכה בכאב, והתוצאה היא כאבי גדילה . לעיתים שחרור ההיאחזות מהמוכר ,הבטוח והודאי תביא להתעלות מעל הזהות הקיימת ופיתוח זהות חדשה. בכל אדם שמתקיימת גם חוסר ודאות הוא אדם שמאפשר בריאה פנימית עצמית חדשה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן