אימון אישי לחיים

אימון אישי לחיים הוא שיטת טיפול חדישה יחסית שעשתה בעולם הדים רבים. אם עד היום טיפולים מעולם הפסיכותרפיה שמרו על ריחוק מסוים שבין מטפל למטופל, שיטת הקואוצ'ינג הפכה את עולמם של מטפלים רבים כשהציגה סגנון טיפולי המערב את המטפל בחייו של המטופל בצורה כה אינטנסיבית. משיחה שבועית או דו-שבועית על כורסאות בקליניקה מקצועית, הקואוצ'ינג לקח את הטיפול לביתו של המטופל, למקום עבודתו, לנוף חייו, לשעות "לא אורתודוקסיות" המאפיינות פסיכולוגים ומטפלים קלאסיים. גישת הדרישה החד משמעות שאפיינה קואוצ'רים גם היא גרמה להרמתן של לא מעט גבות. עם זאת, הפכה השיטה לפופולרית יותר ויותר ונמצאה יעילה מאד עבור לא מעט מטופלים.

 

איך לעשות קואוצ'ינג נכון

על אף הצלחתה, סבל האימון האישי מתופעה של השפעה קצרת טווח. קואוצ'רים רבים שמו את מבטחם בטיפולים בסימפטומים ולא בצלילה לשורשי הבעיות. מטופלים רבים מצאו את עצמם נוחלים הצלחה מדהימה, ומיד עם סיום תקופת האימון התודעתי, סובלים מהדרדרות הדרגתית ביכולתם להמשיך ולחיות את השינוי בסגנון או באורח החיים. עם זאת, קואוצ'רים שהצליחו לזהות את החסרונות של גישת האימון האישי ופנו לגישות לאימון תודעתי המתבססות על התת מודע, כגון שיטת NLP, נחלו הצלחות מדהימות בעבודה עם מטופליהם לאורך טווח. היכולת לשלב את הסגנון האינטנסיבי של הקואוצ'ינג יחד עם האפקטיביות של פתרון בעיות תוך טיפול במבני העומק התודעתיים, הפכו אימון אישי לחיים לשיטה יעילה ואפקטיבית מאד שמצליחה בכל רחבי העולם.

טיפול NLP

מכללת "NLP Pro" מכשירה מדי שנה את מטפלי ה- NLP הטובים בישראל. בין קורסי ה- NLP השונים, למדים הסטודנטים במכללת "NLP Pro" מגוון טכניקות לטיפול תודעתי, כמו גם סגנונות שונים לטיפול- החל מהנחיית קבוצות, דרך קואוצ'ינג ועד לטיפול בילדים.

דילוג לתוכן