אימון אישי למנהלים

אנשים רבים המנהלים פרויקטים גדולים, מצויים במצבי לחץ שמשפיעים עליהם באופן דרסטי בשאר היבטי החיים. לקריירה יש השפעה עצומה על מערכות היחסים שלנו, וכשם שהיא משפיעה עליהן, היא גם ניזונה מהם. רבים מהמהלכים והשיקולים הכלכליים, וכן החלטות עסקיות שניקח, מושפעות מהתועלת שלהן עבור בני הזוג שלנו וכן, של ילדינו. אנשים שמערכת היחסים שלהם מהווה מקום בטוח ופורה, נוטים להצליח יותר בשאר הפרויקטים של חייהם. ניתן לראות ממש הקבלה בין מצבי מערכות היחסים לתנודות בעולם הקריירה של מי מבני הזוג.

אימון אישי למנהלים בשיטת NLP

לעיתים מדובר דווקא בגרף הפוך ולא מקביל, במקרים בהם הצלחה בקריירה שואבת את אחד מבני הזוג ממערכת היחסים ויוצרת דרדור בתקשורת. המודעות להשפעות הקריירה עלתה מאד בשנים האחרונות, וישנם לא מעט בלי עסקים שלוקחים אימון אישי לעסקים דווקא במטרה לבודד את העסק מהבית, לתת לו את המקום הראוי אך גם את המגבלות הנחוצות. אחת מן הגישות הפופולריות היום לאימון עסקים היא שיטת NLP שנמצאה חיונית גם לטיפול אינדיבידואלי וגם לאימון מערכות. NLP היא שיטה בה המטפל מזה דפוסי חשיבה, מאבחן אלמנטים בתת המודע שמשפיעים על דפוסים אלו, וכן יוצר שפת חשיבה חדשה למטופל במטרה לצלוח מכשולים המונעים ממנו להגיע להצלחה בחייו. באופן דומה, אימון אישי למנהלים בשיטת NLP מייצר את אותו דבר לבעלי העסקים במתחים שבין מערכת יחסים וקריירה, וכן, מאמן צוותים לפתח תודעה משותפת.

מכללת "NLP Pro"

קורס NLP ה- NLP Therapist של מכללת "NLP Pro" הפך בשנים האחרונות לאחד מן הקורסים המבוקשים בארץ בקרב מאמנים אישיים בכלל, ובקרב מאמנים אישיים לעסקים בפרט. את הקורסים במכללה עושים גם בעלי עסקים בעצמם שמטרתם להשביח את היכולת הקרייריסטית שלהם, במקביל להצלחה בפרויקטים נוספים בחייהם.

דילוג לתוכן