הדרכת הורים לגיל הרך

הדרכת הורים לגיל הרך הוא תחום שהולך ומתפתח מאד בשנים האחרונות. במקביל, גם לימודי חינוך לגיל הרך במוסדות להשכלה בתחום החינוך מתפתח גם כן. בשנים האחרונות החברה מבינה את החשיבות של חינוך ילדים בצורה מתודית עוד משלב הפעוטות ואף הינקות, שלבים אלו הם שלבים קריטיים בהתפתחות הילד ובעיצוב הבסיס לתפיסת עולמו. קיימים קורסים רבים להדרכת הורים אותו ניתן לעשות בפלטפורמות שונות, מספרים ועד קורסים דיגיטליים והרצאות באינטרנט. ועדיין, על אף הזמינות הרבה של האינטרנט, אנשים רבים בוחרים להתמקצע בתחום בלימודים פרונטליים וארוכי טווח, כנראה מתוך הבנת החשיבות של המקצועיות הרבה הנדרשת להדריך הורים לחינוך בגיל זה.

תת מודע והתפתחות

לתת מודע שלנו יש משמעות עצומה בהכוונת תפיסת העולם שלנו. המחשבה שלנו מונעת מאירועים שאותם אנו חיים יום יום מבלי להיות מודעים, והיא מעצבת את הרגשות שלנו כמו גם את היכולות המנטליים ואף הפיסיים שלנו. מחקרים ממדע המוחי מצביעים על קשרים הדוקים בחיבור של גוף-נפש, למחשבות שליליות עלולות להיות השפעות על הפרשת חומרים שיכולים לגרום לתחלואה. למעלה מ-95% מהמידע אותו צברנו וחווינו בחיינו נמצא בתת מודע. שלב הגיל הרך הוא שלב שלרוב נעדר מתודעתם של רוב האנשים, אך אנחנו עדיין חיים אותו יומיום. בעוד לפעוטות אין כלים מוסריים וכלים למדוד את המציאות סביבם, הם תופסים אירועים כבעלי משמעות שעלולה להשפיע רבות על הערכים שלהם בעתיד ולבסס דפוסי התנהגות שיישארו איתם כל החיים.

קורס הדרכת הורים לגיל הרך

במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא את אחד מהקורסים המעמיקים בישראל בהדרכת פעוטות בשיטת NLP. תת המודע הוא נושא מרכזי בלימודים, ומלבד הידע התאורטי, הקורס במכללת "NLP Pro" מועבר תוך תרגולות רבות ויישום פרקטי של התלמידים במהלך הלימודים.

דילוג לתוכן