הדרכת הורים לימודים

הורות נכונה היא דבר שמאד קשה לעמוד על הערכים שלו. אנחנו מוצאים את עצמנו נקרעים תמיד בין הרגש והשכל, בין הצורך להשתמש בסמכות ובין הצורך שלנו לכבד את הרצונות של ילדינו. הורות נכונה היא הורות מכווינה, אך גם הורות שמאפשרת מרחב, שמייצרת אצל הילד רצון לבחירה ויכולות לקבל החלטות. עם זאת, אלו מושגים מאד כלליים שמאד קשה לעמוד על טיבם. כשם שאף ילד לא דומה לילד אחר, אין אף הורות נכונה שתדמה להורות נכונה אחרת. גישות להדרכת הורים בשיטת NLP שמות בפני ההורה את המטרה לזהות אצל הילד את רצונותיו, להקשיב לו ולקיים איתו דילוג, ומתוך כך לזהות את סל הערכים שלו ולהכווין אותו.

הדרכת הורים לימודים

סמכות הורית הוא מושג שעבר תפניות רבות לאורך השנים, בהתאם לשינויים התרבותיים שאנחנו עברנו מדור לדור. השיח בין הורים לילדים בימינו הוא שיח שיש פה הרבה פחות דיסטנס, ובעוד נושאים מין ומיניות היו טאבו על השולחן המשפחתי, היום ילדים רבים שמרגישים שהוריהם מעניקים להם אוזן קשבת, חושפים בפניהם פרטים אינטימיים ונעזרים בתמיכת הוריהם להכוונה. לימודי הדרכת הורים בשיטת NLP מכילים בתוכם לימוד טכניקות שמייצרות תקשורת נקייה, חפה מבושה ומבוכה וכזאת שמאפשרת לילד להרגיש בטוח במרחב המשפחתי שלו. טכניקות כמו מיינדפולנס ומדיטציות "קשיבות" אחרות שממתנות את הצורך של ההורה להביע את עמדתו, ומעלות את מודעותו ונוכחותו למציאות ולאנשים סביבו.

מכללת "NLP Pro"

תחום הנחיית ההורים הוא מקצוע עוצמתי שרק הולך ומתפתח. מי שרוצה ללמוד הדרכת הורים לימודים בשיטת NLP יכול למצוא את אחד מן הקורסים המעמיקים והאינטנסיביים בישראל במכלל "NLP Pro" ללימודי נל"פ. תחת ידיה של מכללה יצאו כמה מן המטפלים המשפחתיים הבולטים והמצליחים בישראל.

דילוג לתוכן