הדרכת הורים למתבגרים

הדרכת הורים למתבגרים מתבצעת כחלק מקורס הנחיית הורים של מכללת "NLP Pro" המכיל בתוכו הנחיית הורים לילדים, למתבגרים, ואף לגיל הרך. הקורס מתבצע לאורך עשרים וארבעה מפגשים של ארבע שעות ומגובה בקורסים משתנים להתמקצעות בפלטפורמה דיגיטלית ברשת, בקבוצות פייסבוק ו-וואטסאפ להתייעצות עם מרצים ומטפלים מומחים. הדרכת הורים בגישת NLP שמה דגש רב על יצירת שפה משותפת ושילוב עולמות התוכן של הדורות השונים. בבסיס השיטה, ניצבת ההנחה כי בניית סל ערכים נכון לבני נוער, תלויה רבות בסל הערכים של הוריהם, וביכולת לשתף אותם מתוך דיאלוג ויצירת עניין משותף, ולא מתוך סמכות נוקשה שכבר לא תואמת את ימינו.

שיטת NLP לטיפול תודעתי

לימודי NLP כבר הפכו פופולריים בכל העולם, וזה למרות שהשיטה עוד יחסית חדשה בעולם הטיפול. בעוד הפסיכולוגיה שואבת את מקורותיה מן הפסיכואנליזה של המאה ה-19, ושיטות לטיפול הוליסטי שואבות את מקוריהן מן הרפואה הסינית ומתרבויות בנות אלפי שנים, שיטת ה- NLP נוסדה רק בשנות השבעים של המאה העשרים בארה"ב. עם זאת, מדובר במהפכה של ממש בעולם הטיפולים, כשהמודל הראשוני נבנה על אבחון ואיחוד של שיטות מצליחות בקרב המטפלים המצליחים ביותר של ארה"ב באותם שנים. הנחת היסוד כי ניתן בכל גיל לעצב מחדש את שפת החשיבה ודרכה לשנות ולנתב דפוסי אישיות המשפיעים על מכשולים מנטליים ופיזיים, פתחה את עולם הטיפולים לכלים חדשים ויעילים לאימון וטיפול תודעתי.

מכללת "NLP Pro"

הדרכת הורים למתבגרים היא מן המקצועות המורכבים ביותר בתחום הטיפול. מדובר בשלב בחיים בו בני אדם מתמודדים לראשונה עם הצלחות ואכזבות, ועלייתן ונפילתן של מערכות יחסים מורכבות. הגישה במכללה היא שרק מתוך הבנת החשיבות של גיל ההתבגרות והשפעתו על החיים הבוגרים, ניתן לחולל שינוי מהותי.

דילוג לתוכן