הדרכת הורים מאמרים

כשמחפשים אחר דרכים ללמוד הדרכת הורים מאמרים וספרים יכולים להיות פלטפורמה מצוינת לכניסה לעולם. ישנם כמה שמות בולטים של מטפלים שחיברו חומר עיוני, וספרות להדרכת הורים ליוותה באופן פעיל לא רק מטפלים, אלא גם הורים בפני עצמם. במשך דורות רבים הורים שמו את מבטחם באינסטינקטים שלהם, בתמיכה מהוריהם ובספרות להדרכת הורים, אך דומה כי בשנים האחרונות חלה עלייה בפנייה של הורים למוסדות מקצועיים ולמטפלים מוסמכים. ישנה התעוררות בהבנה כי מדובר בתחום חינוכי וטיפולי מורכב מאד שהולך ומתחדש כל הזמן, בהתאם לשינוי התרבותי המואץ שאנו חווים בשנים האחרונות בכל רחבי העולם.

שינוי תרבותי ושינוי תפיסתי

כשם שקצב התפתחות הטכנולוגיה הולך ומאיץ, כך גם השינוי התרבותי שלנו והשינוי בסל הערכים שלנו הולך ומואץ. בשלושים השנים האחרונות חזינו בכניסתם של הפלאפונים לחיינו, של האינטרנט, של הרשתות החבריות, הווי פיי שנמצא בכל מקום, והכניסה של תרבות הצילום והסלפי. מעטים האנשים שלא יושבים היום במסעדה ומצלמים את המנות שלהם, ודאי כשמדובר בנוער שגדל לתוך התרבות הזו. השינוי המהיר בתרבות הפך את פלטפורמת הספרים למיושנת, להבדיל מקורסים דיגיטליים וקורסים פרונטליים שמתחדשים כל כמה שבועות או חודשים, ספרים שיוצאים לאור נהפכים מהר מאד ללא רלוונטיים, אין להם את היכולת להיות אקטואליים.

הדרכת הורים מאמרים וקורסים

מכללת "NLP Pro" היא מוסד ללימוד והכשרה של שיטת טיפול NLP לשינוי תודעתי וטיפול רגשי. המכללה ממוקמת בתל אביב ומלמדת את התיאוריה באופן מעמיק, תוך תרגול טכניקות ה- NLP בסטאז' המתבצע במקביל לקורס ותרגולות משבוע לשבוע. קורס הדרכת הורים אורך עשרים וארבעה שבועות במפגשים שבועיים של ארבע שעות ובתופסת של חומר עיוני רב, מאמרים, הרצאות אינטרנטיות וקורסים מקוונים להעשרה. קורס הדרכת הורים בשיטת NLP נחשב לאחד מן הפופולריים והבולטים בישראל בתחום.

דילוג לתוכן