כמה עולה קורס NLP

אנשים רבים שואלים כמה עולה קורס NLP והתשובה לכך מורכבת מהמון קריטריונים ודי מבלבלת. אנחנו היום נמצאים כבר בדור השלישי (ישנן גישות שטוענות שאנחנו כבר ברביעי) של שיטת ה- NLP והרי שמדובר היום באחת משיטות הטיפול הנפוצות והמצליחות בעולם. אחרי קרוב לחמישים שנים מאז הדור הראשון של גרינדר ובנדלר, ניתן למצוא היום מטפלים מומחים רבים לשיטת נלפ, חלקם מומחים ל -NLP וחלקם מטפלים מגישות אחרות שמשתמשים בטכניקות מ- NLP, והשיטה במהלך הדור השני והשלישי התרחבה לכדי ענפי אימון שונים ומגוונים.

תחומי עיסוק וקורסים ספציפיים

בעוד הדור הראשון התרכז בתחום הטיפולי האישי, דורות ה- NLP שלאחריו החלו לנתב את טכניקות השיטה לאימון של מערכות. משרדי עובדים, קבוצות ספורט, משפחות. התפיסה כי כל מערכת כזו היא ישות אורגנית שמתפקדת כשלם של סך חלקיה, פתחה את השיטה עבור גופים, ולא רק עבור אינדיבידואלים בדרך להצלחה. בהתאם, גם לימודי השיטה החלו להשתנות וניתן למצוא היום קורסים ספציפיים לספורטאים, קורסים לאמנים, קורסים שמתמקדים במכירה ושיווק ועוד. בעוד קורסי הבסיס אורכים כחצי שנה וקורסי המאסטר אף יותר, קורסים ייעודיים יכולים להיות קורסים של מספר שבועות, ואף יכולים להיעשות במתכונת דיגיטלית. לרוב מדובר בקורסים שמתרגמים את טכניקות השיטה עבור המקצועות הספציפיים, ומתבססים על קורסים כגון ה- NLP Therapist של מכללת "NLP Pro" המכילים בתוכם את התיאוריה ואת הסטאז'.

כמה עולה קורס NLP

מחיריהם של קורסי NLP משתנים בהתאם לקורס. בעוד הקורסים הראשיים אותם עושים מטפלים מומחים עולים לרוב בין חמשת אלפים לעשרת אלפים שקלים, הקורסים הייעודיים עשויים לעלות רק מאות בודדות. עם זאת, ישנם קורסים ייעודיים, כגון הדרכת הורות של מכללת "NLP Pro" שמהווה בעצמו קורס מקצועי ראשי, ומחירו קרוב יותר לקורסי הבסיס.

דילוג לתוכן