לימודי אימון אישי

הורים רבים משתמשים היום בשיטות לאימון אישי לילדיהם. אנחנו יכולים לראות היום שינוי במגמה בדרך שבה הורים מגדלים את ילדיהם. תהליכים שהחלו במאה העשרים והבשילו היום, שמו מול עיניה של התרבות המערבית את הקריירה כמושא להגשמה עצמית. אנחנו רואים את הסיפוק המקצועי שלנו כהצלחה האישית הגדולה ביותר שלנו. ניתן לראות זאת בגידול בעצמאים במשק אל מול שכירים, ואנשים שמחליטים בשלב כזה "להגשים חלום" ומנסים להתפרנס בחייהם מדברים שהם אוהבים לעשות. השאיפה למזג את התחביב עם המקצוע הפכה היום לפופולרית מאד. לכן, אנשים רבים משקיעים שעות עבודה רבות ברדיפה אחר קריירה ושמים את גידול ילדיהם בידי אנשים, שהפכו את ההורות למקצוע.

 

לימודי אימון אישי לילדים

אם בעבר היו מטפלים ומטפלות ששימשו כמעין "סבתות" לטיפול בילדים, היום אנחנו יכולים לראות כיצד הורים מחפשים אנשי מקצוע מומחים שיגדלו את ילדיהם. משפחות מבוססות כלכלית אף פונות להום-סקולינג במקום בתי ספר. תחום נוסף שהתפתח הוא קואוצ'ינג לילדים, ובדומה לקואוצ'ינג למבוגרים, מדובר במעורבות אינטנסיבית הכוללת דרישות לא מעטות ואימונים תודעתיים של מאמנים אישיים לילדים. מאמנים אישיים ומטפלים לילדים משתמשים היום בטכניקות טיפול מן הפסיכותרפיה שמטרתן לעצב דפוסי תודעה חיוביים. בין אלו, ניתן לראות אימוני NLP תודעתיים, טיפולים קוגניטיביים התנהגותיים ואף שימוש באימונים פיזיים. מטפלי ילדים מקצועניים דואגים לערב את ההורים כמושא טיפול, ומאמנים את המשפחה כיחידה אורגנית שבסופו של דבר לא תהיה תלויה בטיפול מקצועי.

קורס הדרכת הורות

לימודי אימון אישי ולימודי הדרכת הורים ומשפחות בגישת NLP ניתן למצוא במכללת "NLP Pro" לאימון תודעתי. תחת מכללת "NLP Pro" הוכשרו במהלך השנים למעלה מ-10,000 סטודנטים ו-1000 בעלי עסקים שהגיעו לתוצאות מרשימות, חלקם אף הפכו למטפלים הבכירים בישראל, ומרצים היום במכללה.

דילוג לתוכן