לימודי הדרכת הורים לגיל הרך

לימודי הדרכת הורים לגיל הרך ניתן לעשות היום בדרכים רבות. תחום הטיפול הרגשי והנפשי הלך והתפתח בקצב מהיר מאז מחקריו של פרויד במאה התשע עשרה, וכניסתם של מודלים רבים לטיפול במאה העשרים בכל רחבי העולם. בעוד בעבר הפסיכואנליזה שלטה בתחום הטיפול, הרי שהיום נכנסו לארסנל הכלים גישות רבות שמקורן בכל רחבי העולם. מטפלים שרוצים להיות רלוונטיים בימינו, חייבים להכיר טכניקות מן הפסיכולוגיה המערבית, ושיטות טיפול מרפואת המזרח. לא סתם פסיכולוגים לילדים משתמשים בשיטות של CBT, במדיטציות ובדמיון מודרך בו זמנית בשיטות הטיפול שלהם.

גישת טיפול NLP

נל"פ היא גישה טיפולית יחסית חדשה שנוסדה לפני כמעט חמישה עשורים בארה"ב, והתפשטה בכל העולם. היכולת של הגישה להתאים את עצמה לרוח התקופה, ולהתחדש כל הזמן הפכו אותה מאד פופולרית ורלוונטית. בעוד גישות רבות נשארו מאחור, מטפלי ה-NLP עדכנו שוב ושוב את הטכניקות מדור לדור בהתאם לממצאים ממחקרי מוח, כמו גם מידע חדש שצף מתרבויות אחרות. אולי משום שהמודל הראשון של ה- NLP נבנה מתוך זיהוי ואיחוד הטכניקות הבולטות ביותר בעולם הטיפול של ארה"ב באותם שנים, הגישה המחקרית של ה- NLP הפכה לכל כך גמישה וחדשנית. הדור השני והשלישי של מטפלי ה- NLP הפכו את המודלים לטיפול אינדיבידואלי, ועשו להם אדפטציה לענפי טיפול ואימון חדשים, מהדרכת הורים, דרך הנחיית קבוצות ספורט, טיפול בגמילה וייעוץ ארגוני לעסקים.

לימודי הדרכת הורים לגיל הרך ב-NLP

מכללת "NLP Pro" היא מכללה ללימודי NLP הממוקמת בתל אביב. קורסיה של מכללת "NLP Pro" הפכו פופולריים מאד בקרב מטפלי NLP ונחשבים היום לקורסים מהמקצועיים בישראל. קורס הדרכת הורות וייעוץ משפחתי הוא אחד מקורסי הדגל של המכללה ואורכו עשרים וארבעה שבועות של מפגשים בני ארבע שעות.

דילוג לתוכן