לימודי הנחיית הורים

ישנן תקופות בחיים שאנחנו מרגישים שהכול קורס סביבנו. אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם בעיות במערכת היחסים עם בן או בת הזוג, לפתע אחד הילדים חווה הידרדרות בלימודים, ובחיינו המקצועיים אנחנו לא מצליחים לפתח את עצמנו, הקריירה אולי אפילו מתחילה להידרדר. אנחנו מנסים לתפוס כל כך הרבה דברים מבלי להבין שלפעמים הבעיה היא הרבה יותר עמוקה, הבעיה היא שורשית ואולי כל אחד מהמשברים הללו כרוכים זה בזה, תלויים אחד בשני ומזינים זה את זה. לפעמים, זה בדיוק הזמן לעצור ולהבין שצריך לעשות שינוי מהותי בחיים.

לימודי הנחיית הורים

ישנו קשר הדוק בין מערכת היחסים של ההורים והיכולת של ילדיהם לתפקד. ילדינו רואים אותנו כמודל העיקרי לכל היבט בחיים שלהם, אם מערכת היחסים שלנו בירידה, כך גם הביטחון שלהם בתא המשפחתי ובדברים שהם מאמינים כי הם עמודי התווך היציבים בחייהם. הדרכת הורים בגישת נל"פ עוסקת רבות באבחון עמוק של המקור להידרדרות בתפקוד. בעוד הורים רבים חושבים שילדיהם סובלים מבעיות קשב וריכוז, האמת היא שילדיהם סובלים מאווירה עכורה בבית שמערערת על הרצון שלהם להצליח. הם שומעים בבית צעקות והעלבות ורואים עוינות שמולה אין להם טעם להשיג הצלחות. עם ההורים הם כבר לא ישות אחת אז הישות שדורשת מהם הישגים נקרעת להם מול העיניים.

מכללת "NLP Pro"

לימודי הנחיית הורים במכללת "NLP Pro" מתבצעת על פני כשישה חודשים של מפגשים שבועיים בני ארבע שעות כל אחד. במרכז הקורסים עומדת ההנחה כי התקשורת בין ההורים חשובה לא פחות מהתקשורת בין ההורים לילדיהם ויש למערכת היחסים הזוגית השפעה עצומה על הילד, ועל היכולת שלו לתפקד בגזרות חייו השונות. בקורס נלמדות טכניקות ה- NLP וטכניקות מעולם המדיטציה והחינוך הטיפולי.

דילוג לתוכן