לימודי ייעוץ משפחתי

ישנם היום סוגים רבים של מטפלים. תחום הטיפול והלך התפתח רבות בעשרות השנים האחרונות כשהמושג "גוף-נפש" כבר הפך רווח ומובן מאליו. אנחנו יכולים לשמוע היום אנשים ומטפלים שמשתמשים במושג הזה משתי קצוות הטיפול- גם האימון הפיזי וגם הטיפול הרגשי. מאמני כושר וספורט מבינים את המשקל העצום של פיתוח היכולות המנטליות על מנת שיוכלו לחולל תמורות פיזיות בקרב המתאמנים שלהם. פסיכולוגים ומטפלים תודעתיים מבינים את הצורך בשגרה בריאה של תזונה נכונה ופעילות פיסית על מנת שיוכלו ליצור שינויים תודעתיים בקרב המטופלים שלהם. את חשיבות ההדדיות של הגוף והנפש, ניתן לראות היום גם בקרב לימודי ייעוץ משפחתי שתופסים את התא המשפחתי כישות אורגנית.

מטפלים משפחתיים בשיטת NLP

בעוד גישות שונות משתמשות בתפיסות אחרות לגבי התא המשפחתי, גישת ה- NLP שפותחה במהלך העשורים האחרונים עבור הנחייה ואימון תודעתי של קבוצות, יוצאת מנקודת הנחה כי התא המשפחתי הוא ישות אורגנית, שלם של סך חלקיו. כשם שקבוצת כדורגל או צוות קופירייטרים, חייבים לעבוד יחד ולהצליח לדחוף את הפוטנציאל אחד של השני בדרך להצלחה משותפת, כך גם משפחות חייבות לראות את עצמן כיחידה עצמאית. טיפול NLP למשפחות צולל לעומקי תת המודע המשפחתיים, לבסיס של הכשלים במערכות היחסים, ובאותה נשימה, מייצר גם הצבת יעדים אקטיביים שכרוכים בשינויים תודעתיים ופיסיים. משפחות שרוצות לעבוד טוב יחד, חייבות קודם להתחיל לעבוד יחד, לצבור חוויות משותפות, עשייה משותפת, יצירה, טיולים ובילויים.

לימודי ייעוץ משפחתי

מכללת "NLP Pro" מאמינה שהצלחתם האישית של בני המשפחה תלויה זו בזו. קורס הדרכת ההורים ב- "NLP Pro" מכשיר את מטפלי העתיד לזהות את אותם פערים עמוקים שבבסיס מערכות היחסים אשר משפיעים על מכשולים רגשיים ופיסיים כאחד.

דילוג לתוכן