מה זה NLP

אנשים רבים מחפשים היום לעבור הכשרות טיפול למטרות שונות. חלקם מטפלים מוסמכים, חלקם רק נכנסים לעולם הטיפולים, ואנשים רבים גם לומדים את התחום רק בשביל ליישם על חייהם הפרטיים. אנשים שמגיעים מחוץ לעולם הטיפולים מוצאים את עצמם פעמים רבות שואלים מה זה NLP כשהם פוגשים במושג לראשונה. דווקא מתוך תחום הטיפול, מדובר היום באחת מן הגישות הפופולריות בעולם שמטפלים רבים כגון פסיכולוגים, קואוצ'רים ואף מורים בבתי ספר דואגים להתמקצע בו.

טיפול רגשי תודעתי

שיטת נלפ היא גישת טיפול שבסיסה עמודת הנחת היסוד כי כל אחד יכול לחולל כל שינוי שהוא רוצה בחייו. השינוי הזה כרוך בנבירה של המטופל בתת מודע של עצמו ואיתור הנחות יסוד שגויות דרך אבחון השפה והמחשבה בהן אדם משתמש ביומיום. תוך ניתוב הרגשות והמחשבות, ניתן לפרק ולהרכיב מחדר דפוסי התנהגות ודפוסים תודעתיים ודרכם לחולל תמורות מנטליות ופיסיות כאחד. מטופלים ב- NLP מצליחים להיגמל מהרגלים רעים, לנצח עודפות במשקל, ליצור מערכות יחסים רומנטיות ואפלטוניות, להרים קריירה ולהגיע להצלחה כלכלית, ואף לפתור תופעות של אלרגיות ותסמינים פיזיים הכרוכים בטראומות נפשיות. בבסיסה של השיטה עומדת הנחת היסוד כי "המפה שונה מן השטח" ובעצם יש פער משמעותי בין הדרך בה אדם תופס את המציאות, וכפי שהיא באמת. תוך החלת ההבנה הזאת, מטופלים ב- NLP מצליחים להטיל ספק באמונות שעיכבו אותם כל חייהם.

מה זה NLP

כדי להתמקצע בשיטה באמת, לא די בלימוד החומר התיאורטי. מכללת "NLP Pro" מכשיריה את תלמידיה כמטופלים בעצמם שעליהם להתמודד עם מכשולים בחייהם ותוך יישום עצמי, ללמוד את הפרקטיות התאורטיות השונות. מכללת "NLP Pro" מאמינה כי הסטודנטים צריכים להנחות את מטופליהם בעתיד מתוך הצלחתם שלהם בפרויקטים השנים בחייהם.

דילוג לתוכן