קורס אימון אישי

תחום הקואוצ'ינג פרץ לתודעה בעשרים השנים האחרונות והפך רבות מן האמונות שעד כה שלטו בעולם הטיפולים. הקואוצ'ינג בעצם היה עוד מדרגה בהיפרדות משיטות טיפול מיושנות. כבר לפני שנים החליפו את גישת הטיפול המנוכרת של הפסיכואנליזה, טיפולים דינמיים של תקשורת בגובה העיניים ביחסי מטפל מטופל. מאופי טיפול רפואי במהלכו המטופל היה שוכב על ספה ומאחוריו הפסיכולוג היה מנתח את נפשו ללא מבט ביניהם, התגבשו שיטות טיפול שקראו לטיפול "פנים אל פנים", טיפול "חם" שמאפשר למטופל לפרוש את נפשו בפני המטפל. בשנים האחרונות הקואוצ'ינג הפך לפיתוח החדשני והמתגלגל של תופעת "התחממות" היחסים החיובית בקשר המטפל ומטופל, כשקואוצ'רים הפכו מעורבים בחייהם של המטופלים והחלו ללוות אותם בשגרת היומיום.

קורס אימון אישי

ישנם לא מעט אנשים שמשתמשים היום בקואוצ'רים לצרכים שונים. אנחנו יכולים למצוא צעירים שמחפשים מאמנים שיבנו להם מסגרות יומיומיות של משמעת ללימודים ולאימוני כושר, קואוצ'רים לפיתוח מערכות יחסים ולסיגול יכולות תקשורת. מן הצד השני, ישנם היום אנשים מבוגרים מצליחים מאד, מנכ"לים ובעלי חברות שמרגישים שהם כל כך מושקעים במושא התשוקה שלהם, שהם צריכים מאמנים שיזכירו להם לרדת מהעץ ולנהל אורח חיים פרטי ומשפחתי בנפרד מן העסק. קורס קואוצ'ינג בגישת NLP הפך מאד פופולרי בשנים האחרונות, משום שהוא אפשר לקואוצ'רים טווח טיפול רחב בסוגים רבים של מטופלים. הנחות הבסיס של ה- NLP לאימון תודעתי להצלחה, נמצאו אפקטיביות בקרב שכבות אוכלוסייה רבות.

מכללת "NLP Pro" וקואוצ'ינג

קורס אימון אישי ניתן למצוא בכל מיני פלטפורמות. לימודי NLP הם לעומת זאת דבר מורכב שמצריך הכשרה מקצועית. מכללת "NLP Pro" היא מהמוסדות הבולטים בישראל ללימוד NLP, וחלק מהכשרת הסטודנטים היא לאימון אישי, במקביל להנחיית קבוצות ואימון ילדים ומשפחות.

דילוג לתוכן