קורס אינטרנט NLP

מי שרוצה לנסות ללמוד NLP קורס אינטרנט יכול להוות מבוא מצוין להכשרה ראשונית של הידע התאורטי. האינטרנט מוצף במידע זמין שמתחדש של הזמן. עם זאת, יש לזכור כי מדובר בשיטה שהלכה והשתכללה מדור מטפלים אחד לאחר במשך קרוב לחמישים שנה, ושעדיין ממשיכה להשתכלל מיום ליום. עוד בטרם נוסדה, נשענה שיטת ה- NLP על תצפיות שערכו שני תרפיסטים חוקרים בשם ג'ון גרינדר וריצ'רד בנדלר על ארבעה מטפלים מארבע גישות שונות. היכולת של שיטת ה- NLP להיות אדפטיבית למחקרי הנפש החדשים ולממצאים העולים ממדעי המוח, היא שהופכת אותה לרלוונטית כבר כל כך הרבה שנים. והאינטרנט אכן מסוגל להיות פלטפורמה ללימוד תאורטי של המידע העדכני ביותר. מנגד, הוא חסר את אחד המרכיבים החשובים ביותר בתחום הטיפול, והוא התקשורת האנושית.

NLP קורס אינטרנט לעומת התנסות מעשית

ללמידה פרטנית מהבית יש יתרונות. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים ללמוד בפלטפורמה קלאסית של הרצאה פרונטלית עם עוד כחמישים, מאה או מאתיים איש בכיתה או באולם. לפעמים הפער מצוי בהפרעות וקשב וריכוז, ולפעמים בביטחון עצמי נמוך. עם זאת, מי שרוצה לטפל ב- NLP חייב לסגל לעצמו יכולות ללמוד בשיטה הקלאסית, תוך שימוש במרצים המקנים משוב בזמן אמת, ומפתחים את יכולות הטיפול והתקשורת של הסטודנט. להבדיל מכל מקצוע אחר, מקצועות הטיפול התודעתי, וביניהם NLP, הם מקצועות המחייבים התנסות מעשית בפרקטיקות ולא רק צבירת ידע תאורטי, וכן, עבודה צמודה עם מרצים המטפלים בעצמם.

מכללת "NLP Pro"

במהלך השנים למעלה מ-10,000 סטודנטים רכשו כלים לחיים, וכן מקצוע משמעותי כמטפלי NLP במכללת "NLP Pro" לאימון תודעתי. במהלך הקורסים, הסטודנטים מתרגלים באינטנסיביות את הטכניקות השונות על עצמם ועל חבריהם לכיתה, נכנסים לנעליהם של המטופלים ולמדים לטפל תוך הצלחה אישית בחייהם הפרטיים.

דילוג לתוכן