קורס הדרכת הורים

קורס הדרכת הורים יכול להתבצע במתכונות רבות, מתוך גישות טיפוליות שונות. בדומה לתחום הטיפולי הרחב, שעובר צמיחה משמעותית מאד בשנים האחרונות, גם תחום הטיפול משפחתי זוכה לפריחה. ניתן לראות היום מטפלים בולטים ומצליחים גם מתחומי טיפול מערביים וגם מעולם הטיפול של הרפואה הסינית. את הנוכחות של הטיפול המשפחתי חברה הישראלית ניתן לראות גם בתוכניות הטלוויזיה הרבות שעוסקות בנושא, ודומה כי המודעות לחשיבות הולכת ומתפתחת. אחת מהגישות הפופולריות היום להדרכת הורים, היא באמצעות שיטת ה- NLP, שהפכה בשלושים השנים האחרונות לאחת מהגישות הרווחות בעולם הטיפול התודעתי והנפשי בכלל.

קורס הורות במכללת "NLP Pro"

קורס הדרכת הורים מתבצע במכללה במתכונת של עשרים וארבע מפגשים שאורכם ארבע שעות ומלווה בהתנסות מעשית רבה, תרגולות משבוע לשבוע תוך משוב ובחינת הממצאים. במהלך הקורס נלמדות טכניקות רבות מן ה- NLP כמו גם מגישות טיפול ואימון תודעתי אחרות. טכניקות כגון דיאדי לאבחון כשלי שפה תוך כדי יצירה משותפת בין הורים לילדים, לימוד דמיון מודרך, CBT, מיינדפולנס ומדיטציות נוספות לשליטה בכעסים וחינוך תוך סבלנות וסובלנות לצורכי הילד. בבסיסו של הקורס עומדת ההנחה כי סל הערכים של הילד בשלבי הבנייה שלו, מושפע רבות מסל הערכים של הוריו. עיצוב נכון של תודעתו של הילד, כרוך פעמים רבות ביכולת של ההורה לחולל מחדש אמונות והנחות איתן הוא חי במשך שנים.

מכללת "NLP Pro" בתל אביב

המכללה מהווה את אחד מן המוסדות הגדולים והבולטים בישראל בשיטת NLP כשתחת הכשרתה עברו כבר למעלה מ-10,000 סטודנטים בקורסים השונים. קורסי הדגל של המכללה הינם קורס הדרכת הורים וייעוץ משפחתי, קורס ה- NLP Therapist וקורס ה- NLP Master. הקורסים מתעסקים במגוון תכנים, בייעוץ וטיפול אישי, כמו גם אימון תודעתי לקבוצות ועסקים.

דילוג לתוכן