קורס הנחיית הורים

ישנן גישות שונות בהן הורים נוקטים כשהם מתמודדים עם גידול ילדיהם. בעוד בעבר, המודל שלנו להורות נכונה היו הורינו שלנו, שהם גם היו כוח הסיוע היחידי לגידול ילדינו, הרי שהיום הורים רבים כבר מכירים בצורך בעזרה מקצועית. זה לא בושה להיעזר במטפלים שונים בחינוך הילדים והתוצאות בכל רחבי העולם בקרב טיפול בילדים מדהימות. כשם שלא נולדנו רופאים או טייסים, כך איש גם לא נולד הורה. מדובר בפרויקט החשוב ביותר בחייו של אדם, ודווקא בו, ישנם אנשים שנוטים להקל דעת בצורך בלמידת ידע מקצועי. לעומת זאת, לאורך השנים המגמה היא חיובית, ומספרי הורות עברנו לסדנאות הורות והיום כבר לקורסים שלמים שתופסים את ההורות כמשימה מקצועית המצריכה הכשרה.

קורס הנחיית הורים ב- NLP

שיטת NLP הפכה לפופולרית מאד בקרב קורסים להדרכת הורים וייעוץ משפחתי. הגישה, שבבסיסה עומדת ההנחה כי תקשורת טובה נובעת מהיכולת שלנו להתנתק מתפיסתנו המוחלטת של המציאות, קיבלה תפנית חדשה כשהחלה להיות מיושמת על טיפול משפחתי. תפיסת הגוף המשפחתי כישות אורגנית שצריכה לעבוד יחד, יצרה אצל משפחות שטופלו ב- NLP הצלחות מדהימות כשם ששימוש בגישה הצליח רבות בקרב קבוצות ספורט ומקומות עבודה. כשמערכות היחסים בתוך הבית החלו להשתפר ובני הבית החלו להתעניין אלה בחיים של אלה, לפתע כל אחד מבני הבית הצליחו להתמודד עם מכשוליהם מחוץ לבית וגם בתוכו. ההצלחה הפרטית הפכה להצלחה משפחתית.

אז מה תקבל בקורס הנחיית הורים בשיטת NLP?

  • דרכי טיפול במצוקות וקשיים של משפחות
  • כלים להעלאת הביטחון העצמי אצל ילדים ונוער ופיתוח מיומנויות חברתיות
  • שיטות תקשורת חדשניות שתואמות את העידן של היום
  • טכניקות לטיפול במצבי קצה
  • גישות מעצימות ליצירת סמכות הורית

מה ההבדל בין הנחיית הורים רגילה להנחיית הורים בשיטת NLP?

 את קורס הנחיית הורים וילדים בשיטת NLP, יצרנו במטרה להנגיש את עולם התוכן המדהים הזה להורים, לאנשי חינוך ולמטפלים משפחתיים שרוצים לשדרג את ארגז הכלים שברשותם ולחולל תהליכי שינוי פנומנאליים בחייהן של משפחות. ע״י קורס אחד, ארוך ומשמעותי, אנחנו מכשירים אתכם מקצועית להפוך למומחים בתחום ה-NLP, כך שתדעו כיצד להנגיש את הגישה, המיומנויות והטכניקות להורים וילדים ולהוביל אותם לעבר שינוי משמעותי.

הייחודיות שלנו

הקורס ייחודי מסוגו בארץ, משלב כלי NLP Master עם גישות חינוכיות חדשניות ומתקדמות ומבוסס כולו על מחקרים מתקדמים בפסיכולוגיה ומדעי המוח ומשלב מודלים ופרקטיקות שהוכיחו את עצמם עם מאות אלפי הורים וילדים ברחבי העולם. הגישה הטיפולית בנויה משלושה רבדים, שינוי בהורה, שינוי בילד ושינוי במערכת היחסים בין ההורה לילד. כך אנו מעניקים פיתרון הוליסטי שמוביל לתקשורת מעצימה, כנה ומחברת בתא המשפחתי כולו.

החזון שלנו

החזון שלנו בקורס הנחיית הורים וילדים בשיטת NLP, הוא לשנות את פני החברה כולה ולגדל כאן דור חדש של ילדים חיוביים ומועצמים, שמחר יגדלו להיות אנשים בעלי ביטחון ודימוי עצמי גבוה, שמאמינים בעצמם וחיים חיים של תשוקה ומשמעות, שיאהבו את מה שהם עושים, יחלמו בגדול ויגשימו בענק. אנו מאמינים שכל הורה הוא המטפל הטוב ביותר עבור הילד שלו ואצלו המפתח לשינוי שהוא מבקש עבורו. אנו יוצאים מנקודת הנחה שכל ילד הוא שיקוף מושלם לעולמם הפנימי של הוריו ובהינתן ההתבוננות הנכונה, הכלים המתאימים וההדרכה המקצועית, ניתן לשנות כל מערכת יחסים בין הורה לילד.

מכללת "NLP Pro"

קורס הנחיית הורים מתבצע כאחד מן הקורסים המרכזיים במכללת "NLP Pro" ואורכו כחצי שנה במפגשים שבועיים של ארבע שעות ועם תרגולות ליישום משבוע לשבוע. את הקורס מלמדים מיטב המרצים להדרכת הורות והדגש הרב עליו שמים את הדגש הוא בייצור תקשורת נכונה ובריאה בבית.

במכללת NLP PRO אנחנו מאמינים שכדי לחולל שינוי, אדם צריך קודם כל לאהוב ולהאמין בעצמו

מנסיוננו הרב, אנו יודעים בוודאות שברגע שאנשים מאמצים לחייהם את נפלאות ה- NLP, הם מסוגלים לנתב את הטכניקות והכלים ליצירת תוצאות ממשיות ומשמעותיות בחייהם. בשנים האחרונות ליווינו אלפי אנשים בתהליכים אישיים ועסקיים, לעבר התוצאות הללו, היינו חלק מהצלחות משנות חיים. צפינו בבוגרים שלנו מתעצמים ומתחזקים.

והגענו לנוסחה המדוייקת שהיא גורם ההצלחה שלנו – השילוב הנכון בין למידה מתמדת, שיפור ודיוק, בכדי להוביל אנשים להתאהב בעצמם ולחולל את השינוי שהם שואפים אליו ותוך כדי לצייד אותם בכלים הטובים ביותר שקיימים בתחום, על מנת שיוכלו להוביל הצלחות נוספות בחייהם ובחיים של אחרים וכמובן, להעביר את כל הטוב הזה הלאה.

מכללת NLP PRO מורכבת מקבוצת אנשי מפתח בתחום ה – NLP, שבנו יחד בהצלחה אדירה מסלול אקסקלוסיבי בארץ ובעולם, מסלול NLP Therapist. מדי יום אנחנו נותנים את ה100 אחוז שלנו, בלי לחסוך כלים ובלי להחזיק דברים קרוב לחזה על מנת לאפשר לתלמידים שלנו סביבת למידה מקיפה ומחבקת.

לא סתם הגורם הגדול ביותר להצלחה שלנו הוא מאות פניות מאנשים שמגיעים מפה לאוזן ומבקשים מאיתנו ללמד אותם את סודות ההצלחה שלנו, איך אנחנו מצליחים בעצם לגרום לאנשים להשתנות מקצה לקצה.

אז האמת שאין פה סודות, פשוט מאוד המון ניסיון, המון למידה והמון תרגול. 

ואנחנו פה במכללת NLP PRO כדי לספק לכם את הכלים הטובים ביותר שלנו!

דילוג לתוכן