קורס טיפול בחרדות

אנשים רבים נוטים להתבלבל ולערבב את המושגים פחד וחרדה. בשנים האחרונות עלתה המודעות למחלות נפש ולצרכיהם המיוחדים של הסובלים מהפרעות פוסט טראומה, סכיזופרניה, מניה דיפרסיה וכדומה. אחת מן המילים שנכנסה ללקסיקון שלנו היא "חרדה" ואנשים רבים נוטים להשתמש בה דווקא כשהם מתארים פחד. צריך להבין שבעוד פחד הוא רגש רציונלי ויעיל שמטרתו לשמור אותנו מפני סכנות, חרדה היא לקות נפשית ולא רציונלית שכרוכה בפוסט טראומה או בהפרעה נפשית מסוג אחר. חרדה היא לקות עמוקה מאד שדורשת טיפול, בעוד פחד הוא רגש שאנחנו צריכים לאמץ ולשמר.

קורס טיפול בחרדות

עם זאת, צריך לזכור שחרדה לא בהכרח חייבת להגיע בתצורה של התקף חרדה מסויט ומלא בזיעה, קוצר נשימה ודופק גבוה. חרדה יכולה להתבטא גם בשיקול דעת לקוי, ובדפוסי אישיות של לקיחת החלטות ממערכת אמונות לא רציונלית. בסופו של דבר ישנם לא מעט מחקרים שטוענים שאחוז מאד גבוה בחברה מונע מטראומה מבנית או טראומה בין דורית שמצויה בזהויות הגבוהות שלנו- הזהות המשפחתית והלאומית. לצורך העניין, יש לא מעט חוקרים שטוענים שעם ישראל מצויה בטראומה בין דורית בגלל השואה, והיא מקוננת גם בקרב דורות צעירים ומשפיע על התרבות ועל השיח הציבורי שלנו. ישנם אנשים רבים שמונעים מחרדות בגלל אירועים שקרו להם בילדות והם כלל לא מודעים להם. בימינו, מטפלים על כל הספקטרום של הקשת הטיפולית דואגים להתמקצע בהכשרות של טיפול בחרדות משום שמדובר בתופעה שכיחה למדי.

טיפול NLP

מכללת "NLP Pro" היא מכללת NLP הממוקמת בתל אביב ובה ניתן למצוא כמה מן הקורסים המובילים בישראל לאימון תודעתי. קורס טיפול בחרדות במכללת "NLP Pro" נלמד כחלק מלימודי NLP מקורסי ה- NLP Therapist המיועדים לטיפול במבוגרים וילדים, בעלי עסקים וספורטאים, ומגוון רחב של מטופלים.

דילוג לתוכן