קורס טיפול זוגי

מערכות היחסים שלנו הם מן המשאבים האנרגטיים החשובים ביותר בחיינו. אנחנו ניזונים יותר מכל מההצלחה שלנו במערכות היחסים עם האנשים שקרובים לנו. רבים מהדברים שאנחנו עושים בחיינו נעשים בשמם של האנשים שאותם אנחנו עושים גם אם אנחנו לא מודעים לכך. אחד מן הכוחות המניעים החזקים ביותר של האנושות היא הצורך לאהוב ולהרגיש נאהב, ועל אף שבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר מקרים של גירושים ויותר סוגים של מערכות יחסים חדשות, בסופו של דבר התרבות שלנו בנויה על תבנית מונוגמית. רוב בני האדם מגיל צעיר מדמיינים לצד הקריירה שהם רוצים בחיים, גם את בן או בת הזוג שאיתם היו רוצים לחלוק את החיים. לכן, מטפלים רבים היום שמים במרכז הטיפול שלהם את מערכות היחסים של המטופלים, כבסיס לאותם מכשולים שבגללם נזקקו לטיפול.

קורס טיפול זוגי חיוני

מטפלים זוגיים הפכו למקצועות מבוקשים מאד בעולם הטיפולים. אך מלבד זאת, גם מי שמתעסקים דווקא באימון עסקי או בעבודת ילדים, משכילים להתמקצע בתחום הטיפול הזוגי, או לפחות בתיאוריות מהן הוא שואב את השראתו. מערכת היחסים של ההורים מהווה חלק מהותי מהתפתחותו של הילד ומהדרך בה יתפוס את המציאות למשך כל ימי חייו. אנשי מקצוע רבים שסובלים מחוסר יכולת להתפתח מקצועית או כלכלית,  מגלים במהלך טיפולים שהמחסומים המנטליים שלהם בכלל שגורים במערכות יחסים שלא עובדות, בחוסר פירגון שמגיע מהבית ובחוסר הרצון להצליח בשביל מישהו אחר מלבדם. לימודי טיפול זוגי מומלצים היום מאד עבור מטפלים מכל הסוגים.

טיפול זוגי ב- "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא ממכללות לקורס נלפ המובילות בישראל עם למעלה מ-10,000 בוגרים. קורס טיפול זוגי נלמד כחלק מקורסי ה- NLP Therapist וקורסי הנחיית הורים מתוך שיטת ה- NLP לטיפול תודעתי.

דילוג לתוכן