קורס קואוצ'ינג מחיר

כשנחפש אחר מקום בו נרצה לעשות קורס קואוצ'ינג מחיר הוא ודאי אחד מן הפרמטרים אותו נבדוק, כמו כל מוצר אותו נרצה לרכוש בחיינו. עם זאת, להבדיל משאר המוצרים, אנשים שרוצים להיכנס לעולם הטיפולים, מוצאים את עצמם ניצבים אל מול עולם מושגים רחב וטווחי מחירים כל כך שונים, שקשה מאד להבין האם המחיר שווה את התמורה. בעוד קורסים לקואוצ'ינג עלולים לעלות בין מאות לאלפי שקלים, חשוב לזכור שהכשרת קואוצ'ינג בפני עצמה היא לרוב לא מספיק מעמיקה כדי להתמקצע ולטפל ברמה איכותית. קואוצ'ינג היא פלטפורמה טיפולית יותר מאשר תיאוריה טיפולית, וקואוצ'רים ברמות הגבוהות, מתמקצעים בהכשרתם בגישות טיפול שונות ומתרגמים אותן כך שיתאימו לסגנון האימון האישי.

גישת הטיפול NLP

אחת מהגישות בהן קואוצ'רים מתמקצעים, היא נלפ, שהיום נראית כבר כהכרחית עבור אימון אישי. אולי זאת משום שבבסיסה, שיטת ה- NLP היא שיטה שהפוכה לתפיסת הקואוצ'ינג הבסיסית. בעוד קואוצ'ר אמור לדרוש ממטופליו על פי תוכנית אימון תודעתית כזאת או אחרת, מטפל NLP צולל אל תודעתו של המטופל ועוזר לו לחולל בעצמו את דרישותיו שלו מעצמו. אימון אישי היא שיטה שלרוב פונה מהחוץ אל הפנים, NLP היא גישה בפונה מן הפנים אל החוץ. קואוצ'רים ברמות הגבוהות יודעים להשתמש בטכניקות ה- NLP כך שיוכלו לזהות את המכשולים המנטליים אצל המטופלים והמתאמנים שלהם, ולדרוש מהם לחולל את הרצון והיכולת לדרוש מעצמם.

קורס קואוצ'ינג מחיר

תחת מכללת "NLP Pro" עברו כבר למעלה מ-10,000 סטודנטים ו-1000 בעלי עסקים. לימודי הקואוצ'ינג נעשים כחלק מקורס ה- NLP Therapist המפורסם של המכללה. קואוצ'רים, מטפלים זוגיים ומשפחתיים, מנחי קבוצות, ספורטאים ומנכ"לים בוגרי "NLP Pro" משתמשים יומיום בטכניקות השונות של ה- NLP, ומובילים את עצמם ואת המטופלים שלהם לחיים מלאי הגשה עצמית והצלחה.

דילוג לתוכן