קורס תת מודע

קורס תת מודע בגישת NLP יכול לעזור לאנשים רבים לפתח מודעות כלפי הרצונות והצרכים שלהם. ניתן למצוא באינטרנט לא מעט קורסים מקוונים של מטפלים ומרצים מומחים, וכן קיימים בעולם אלפי ספרים ומאמרים שעוסקים בנושא. עם זאת, צריך לזכור שמי שרוצה לטפל באנשים אחרים ורוצה לעסוק בתחום באופן מקצועי, ולא רק לרכוש ידע לצרכיו הפרטיים, צריך לעבור הכשרה מסודרת במקום מוסמך, שמשלב במהלך הלימודים התנסות מעשית ובקרה על ידי אנשי מקצוע מעולם הטיפול. התת מודע הוא קרקע פורייה לטיפול, אך בידיים לא נכונות יכולה להפוך להרסנית ולהשיג תוצאות הפוכות ממטרתו של הטיפול.

לימוד בגישה הרגשית

מוסדות ללימוד NLP נקראות "מכללות NLP". במהלך חמישים שנות הגישה, היא אומצה על ידי מטפלים רבים ששכללו אותה ופתחו אותה לעולמות חדשים של טיפולים ואימונים תודעתיים. ניתן למצוא היום מאמני ספורט מנטליים בגישת NLP, מטפלי זוגיות ומין בגישת NLP, מטפלי ילדים, מנחי קבוצות ועוד. בשנים האחרונות נראית מגמה בשינוי השיטה בעולם, ולאחרונה היא נכנסה גם לישראל. הכשרת ה- NLP הקלאסית הייתה מחולקת לשלוש רמות, כשתחילת הלימודים התרכזו בעיקר בידע תיאורטי אך ללא התנסות מהותית, ולא אפשרו באמת למטפלים לצבור את הניסיון המעשי כדי לטפל. במכללת "NLP Pro" אומצה גישה שהופכת פופולרית במכללות NLP בעולם, ומטרתה להוציא לעולם הטיפולים מטפלים מנוסים שבעצמם התנסו ב- NLP והגיעו להצלחות בחייהם האישיים. טיפול להצלחה שמקורו בהצלחתם האישית של המטפלים, נמצא אפקטיבי יותר.

קורס תת מודע ב- NLP

קורס ה- NLP Therapist הוא קורס הדגל של מכללת "NLP Pro" והמשכו הוא קורס ה- NLP Master שיחד מהווים השלמה מלאה למטפלים מומחים ב- NLP. בניגוד לגישת שלושת הקורסים להכשרה, עוד מימיהם הראשונים של הסטודנטים הם מתנסים בטכניקות השונות וצוברים ניסיון רב.

דילוג לתוכן