אימון אישי למציאת זוגיות

אימון אישי לזוגיות הוא תחום שמתפתח רבות בעשר ועשרים השנים האחרונות. אנחנו חיים בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות שלו יתרונות אדירים בזרימת מידע באופן גלובלי ומיזוג תרבותי מכל רחבי העולם. עם זאת, מן החסרונות של תקופתנו היא הפגיעה בתקשורת הבין אישית וביכולתם של אנשים רבים לפתח מערכות יחסים. יותר ויותר צעירים מתקשים לפתח מערכות יחסים אפלטוניות ורומנטיות ושמים את מבטחם באפליקציות, בלייקים ובמשחקי שיתופים ברשתות החברתיות. אנחנו יכולים לראות מגמה חדה במקרים בהם צעירים פונים באלגנטיות ונימוס ומבקשים זה מזה מספרי טלפון, או אף מפתחים את השיחה הראשונית במטרה ליצור את תחילתו של רגע אינטימי.

אימון אישי למציאת זוגיות

הצורך ההולך וגובר בידע ובמיומנות במציאת זוגיות פיתחו רבות את עולם המאמנים האישיים. ניתן לראות גם מגמה שלילית בהתפתחותה של תרבות אמני הפיתוי, שלקחו טכניקות כגון ראפור והפכו אותה לשיטת הונאה רגשית מלאת שקרים ומניפולציות. בפועל, מדובר בטכניקה שמטרתה להצליח לפתח תקשורת אינטימית באמצעות שפת גוף כנה וקשב אמיתי. ישנם היום לא מעט מאמנים אישיים למציאת זוגיות בשיטות NLP שמצליחים לפרוץ מחסומים תודעתיים בקרב המטופלים שלהם, ולפתח אצלם יכולות תקשורת פיזיות, שלאחר מכן מייצרות גם יכולות תקשורת וורבליות איכותיות. מאמני NLP משתמשים בטכניקות רבות וצוללים אל תת המודע של המטופלים, ומזהים את אותן נקודות שמייצרות חוסר ביטחון עצמי וחוסר אמונה במסוגלות, ומבודדים אותן.

טיפול NLP מקצועי

מכללת "NLP Pro" היא ממכללות ה- NLP המקצועיות והבולטות היום בישראל, עם מבנה קורסים עשיר ומלא בהתנסות מעשית אינטנסיבית ומרתקת. אימון אישי למציאת זוגיות הוא רק כלי אחד שאותו הסטודנטים שרוכשים בקורסים השונים. במהלך השנים הוכשרו ב- "NLP Pro" מנחי קבוצות רבים ומאמנים אישיים לעסקים, מטפלי משפחות ומדריכי הורים בקורס הנחיית הורים ועוד.

דילוג לתוכן