לימודי אימון להפרעת קשב וריכוז

לימודי אימון להפרעת קשב וריכוז הפכו מאד פופולריים בשנים האחרונות, בהתאם לעלייה החדה באבחון הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים ונוער, וגדילה עקבית של פנייה לגורמים מקצועיים לטיפול בהפרעות אלו. נוסף על כך, בשנים האחרונות החל תופעת "בריחה" מטיפול תרופתי, כשתופעות הלוואי של כדורי ריטלין ודומיהם החלו לצוץ ולעלות לכותרות. ישנם לא מעט הורים שמעדיפים שילדיהם לא יתמכרו לתלות שקיימת בכדור משנה תודעה, ובוחרים במקום זאת, טיפול לאימון תודעתי אצל מטפלים מומחים. טיפולים תודעתיים מסייעים רבות ביכולות הריכוז ובאימוץ טכניקות למימוש יומיומי, המאפשרות להיפטר מהרגלים ישנים ולסגל דפוסים חדשים.

לימודי אימון להפרעת קשב וריכוז

העלייה החדה בהפרעות בקשב וריכוז הן גם בקרב האוכלוסייה הצעירה, אך גם בקרב מבוגרים. אחת הסיבות לכך היא ההשפעה הסביבתית של הטכנולוגיה המתפתחת סביבנו, ודרכי התקשורת החדשים ששינו את תרבות צריכת התוכן ואת סגנון התקשורת הבין אישית. העובדה שאנחנו מסתובבים יומיום עם מכשירים אלקטרוניים שמכילים בתוכם אינסוף מידע שהולך ומתחדש כל הזמן, ונמצאים בתקשורת אישית וקבוצתית זמינה ברשתות החברתיות לכל מקום שאנחנו הולכים, שיבשו רבות את היכולת שלנו להיות ממוקדים בעצמנו, בעשייה, וביכולת שלנו להתנתק מהעולם ולהיות ממוקדים ברגע הספציפי הזה. בימינו, אימונים לטיפול בהפרעת קשב וריכוז מתבססים רבות גם על היכולת שלנו להתמודד עם ההתמכרות למידע ולתקשורת, לצמצם אותה, ואף להפוך את השימוש בסמארטפונים לשולי. כמובן, בנוסף, קיימות עוד סיבות רבות כגון גנטיקה, מצוקות ולקויות נפשיות שעלולות להשפיע על הפרעות מסוג זה.

מכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא ממכללות ה- NLP הבולטות בישראל עם שנים של רזומה עשיר מלא בהצלחות ובהכשרת המטפלים הבכירים בישראל. אימונים תודעתיים במכללה נלמדים בקורסים השונים, וביניהם גם קורס הנחיית הורים וילדים שעוסק רבות ביכולת להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז.

דילוג לתוכן