קורס אימון אישי מחיר

כשנחפש אחר קורס אימון אישי מחיר ודאי יהיה אחד הפרמטרים אותם נבדוק. שוק הכשרות המטפלים רווי היום במוסדות המציעים לימודים במגוון פלטפורמות וגישות. אנחנו יכולים למצוא היום במרחק קליק אחד אינספור קורסים אינטרנטיים במחירים אטרקטיביים, וכן לרכוש ספרים ומאמרים דיגיטליים. בנוסף, יש לא מעט אנשים שמתיימרים להעביר שיעורים פרטיים והרצאות, סמינרים וסדנאות חד פעמיים. עם זאת, צריך לזכור שמעבר לתשלום הנוח, חשוב שהתמורה תהיה שווה. לא מעטים האנשים שזורקים כסף על קורסים קטנים רק כדי לגלות שבעצם הם לא כלום מעבר למעט ידע תיאורטי אותו הם יכלו לרכוש מקריאת ספר. בפועל, קואוצ'ינג היא מיומנות מורכבת שמצריכה ניסיון רב, והניסיון הזה קודם כל מתחיל בהתנסות מעשית בתקופת הלימודים.

קורס אימון אישי מחיר

אז בעוד ניתן למצוא קורס אימון אישי במחירים של מאות בודדות, צריך לזכור שהרעיון שהכשרה כל כך מיוחדת תצריך מעט כל כך משאבים, הוא תלוש. והסיכוי שלכם לרכוש מקצוע איכותי קלוש מאד. לא סתם התשלום על הכשרה במכללות ואוניברסיטאות מגיע לעשרות אלפי שקלים. לימודים איכותיים מצריכים מערכי שיעור ורכזי הוראה, בקרה על החומר הנלמד וכן, יכולת לספק משובים על תרגילים אותם קיבלו הסטודנטים במהלך הלימודים. קורס אימון אישי במחיר סביר אמור לעלות בין אלפים בודדים לעשרת אלפים שקלים, ויותר משחשוב לבדוק את המחיר, חשוב לבדוק את הסילבוס, את המרצים, את ההמלצות על המקום ואת תעודות ההצלחה שלו.

לימודי אימון אישי מכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא מכללה ללימודי NLP הממוקמת בתל אביב. חלק מההכשרות אותם עוברים הסטודנטים בדרכם להפוך למטפלים ולמאמנים מנטליים ותודעתיים, מתרכזות באימון אישי ובאימון קבוצתי, וביכולת של המטפל לנוע על הספקטרום הטיפולי במטרה להרחיב את יכולתו לטפל במספר רב יותר של מטופלים

דילוג לתוכן