קורס אימון עסקי

פעמים רבות אנשים מוצאים את החלום המקצועי שלהם מקרטע, ואת העסק עליו חלמו כנטל מאשר כנכס. במקום שיניב להם פרנסה, סיפוק מקצועי ותחושת רווחה, העסק הופך להיות מוקד ההתעסקות עם חוסר היכולת שלהם להרים אותו. במקרים רבים העסק אפילו משפיע על שאר הפרויקטים בחייהם, על ההצלחה שלהם בלימודים, על מערכות היחסים בבית או על היכולת שלהם להצליח ולהתמיד בשגרת יומם ובתחביבים שלהם. לעיתים, חוסר ההצלחה של העסק הוא דווקא תוצאה של חוסר ההצלחה בפרויקטים אחרים בחיים.

קורס אימון עסקי

אימונים עסקיים הפכו בשנים האחרונות לפופולריים ונרשמו הצלחות רבות עבור מקומות תעסוקה רבים. גישות טיפול כגון NLP נמצאו יעילות מאד למציאת שורשי הבעיות הגורמות לכשלים העסקיים. במקרים מסוימים, דווקא ייעוץ זוגי נמצא כגורם משפיע על בעלי עסקים כושלים. המצב אליו נקלעו מערכות היחסים הזוגיות שלהם בבית, גרמו לחוסר הפריה ואמונה מקצועית הדדית, שהשפיעו על המוטיבציה ועל היכולות המנטליות. במקרים אחרים, אובחנו דווקא בעיות מבניות במערכת, בדינמיקה הבין צוותית ובתחרותיות לא בריאה שגרמה לחוסר רצון הדדי של הקולגות להצליח. חילוקי דעות נובעים מסולמות ערכים שונים ומתוך תפיסה אינדיבידואלית של המציאות כ"נכונה" עבורנו. בפועל, אחד מן האלמנטים שמעודדים הצלחה בקרב אנשים ומערכות היא היכולת להבין כי קיים פער מהותי בין היכולת שלנו לתפוס את המציאות ואיך שהיא באמת.

מכללת "NLP Pro"

שיטת NLP קיימת קרוב לחמישים שנים והיום ניתן למצוא מוסדות איכותיים להכשרת מטפלי NLP. קורס אימון מקצועי נלמד כחלק מקורסי ה- NLP Therapist של מכללת "NLP Pro" תחתיהם עברו כבר למעלה מ-10,000 סטודנטים ו-1000 בעלי עסקים שהגיעו להצלחות עסקיות מדהימות. עוד ניתן למצוא במכללה את קורס הנחיית הורים בגישת NLP המפורסם של המכללה.

דילוג לתוכן