קורס טיפול בטראומה

יש לא מעט דברים שהופכים אותנו למי שאנחנו, הרצונות שלנו, עולם התוכן שלנו, דפוסי החשיבה שלנו וסט הערכים שבו אנחנו מאמינים. בני אדם הם יצור מורכב ודינמי שהולך ומתעצב לאורך השנים. לרוב, הדברים שמגדירים את היותנו מתעצבים לאט­­-לאט בתהליכים ארוכים שעוד מתחילים מילדות. קשה מאד לשים את האצבע על אירועים במרוצת השנים שהיוו נקודות תפנית מעצבות באישיות שלנו. עם זאת, במהלך השנים ישנם לא מעט אנשים שנתקלים באירועים קשים של סכנת חיים וחרדה איומה ואלו משאירים לאחר מכן משקעים רגשיים עצומים שעלולים להפריע על תפקוד החיים. מצבים אלו נקראים "פוסט טראומה" וממנה סובלים אנשים שהיו עדים לאירועי אלימות קשים, חיילים שהיו בסכנת מוות בשירותם הצבאי, ניצולי שואה וכדומה.

קורס טיפול בטראומה

במקרים רבים אנשים הסובלים מטראומה כלל לא מודעים לה. ישנם מקרים בהם הטראומה מודעת ואנשים שסובלים ממנה יודעים לזהות על עצמם הפרעות נפשיות או התנהגויות לא רציונליות במקרים של התקפי חרדה שמעלים זיכרונות מהאירוע. במקרים אחרים אנשים סובלים מטראומה שמעצבת את אישיותם והיא לא בהכרח מלווה בהתקפים של תפיסת מציאות לקויה. טראומות אלה חבויות בתת מודע ומשפיעות ביום יום על קבלת החלטות ועל הדרך שבה אנחנו תופסים את המציאות. קורס טיפול בטראומה בשיטת NLP הוא קורס שמכשיר מטפלים לאבחן טראומות דרך טיפולי תת מודע, ולהתמודד איתן דרך ניתוב דרכי החשיבה ושפת החשיבה בה האדם משתמש.

קורס NLP במכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא מכללה ללימודי טיפול ואימון תודעתי בשיטת NLP בעלת שם בינלאומי. הקורסים במכללה מכשירים מטפלים בתחילת דרכם, מכשירים מטפלים מנוסים להתמקצעות נוספת והתפתחות ב- NLP, וכן מכשירה מטפלים לטיפול במשפחות וילדים בקורס הנחיית הורים. מן המכללה יצאו כמה מן המטפלים הבכירים בשוק בישראל.

דילוג לתוכן