קורס טיפול בילדים

הילדות הוא אחד מן השלבים החשובים ביותר בהתפתחותו של האדם. למען האמת, דפוסים רבים המרכיבים את האישיות שלנו נבנים עוד משלב הילדות, הינקות, ואף משלב העוברות. סל הערכים שלנו והיכולת למדוד את העולם ואותנו לעומתו הולכים ומתגבשים בהיותנו ילדים, כשאנחנו מתבוננים בהורינו מגיבים לעולם וזה לזה. אנחנו למדים מצפייה בהם או בחברי הילדות שלנו, שלמדים הם מהוריהם. עוד מראשיתה של התפתחות הפסיכואנליזה בסוף המאה ה-19 על ידי פרויד (ובהמשך על ידי ז'אק לאקאן וממשיכיו הרבים), הייתה הילדות למושא מחקר וטיפול מרכזית. מטפלים השואפים לטפל בילדים, או מטפלים השואפים לטפל במבוגרים דרך התת מודע, פונים אל קורס טיפול בילדים בגישות כגון פסיכואנליזה או NLP, שמתבססות רבות על מבני העומק התודעתיים ועל טיפולים רגשיים "מן הפנים אל החוץ".

 

קורס הנחיית הורים בשיטת NLP

טיפול דרך התת מודע

מחקרים ממדעי המוח יודעים להגיד היום שלמעלה מ-95% מהמידע שאנחנו אוגרים במהלך החיים נמצא בתת מודע. במקרים רבים, בעיות מנטליות או פיזיות מהן אנחנו סובלים, הן רק סימפטומים לטראומות שנשכחו מהמודע שלנו אבל עדיין משפיעות עלינו מתוך התת מודע. להבדיל מגישות אחרות בפסיכותרפיה כגון ביהביוריזם, הקוראות לטיפולים "מן החוץ אל הפנים", גישות כמו NLP משתמשות בטכניקות כמו דמיון מודרך שמטרתן לצלול לנבכי תודעתו של המטופל ולזהות את אותן נקודות שעיצבו אותו כמות שהוא. הטכניקות השונות נלמדות גם בקורסי NLP כלליים, וגם בקורס NLP לטיפול בילדים, שמטרתן לזהות דפוסים ראשוניים שמתגבשים ולעצב אותם, תוך מחשבה על עתיד הילד.

מכללת "NLP Pro"

קורס טיפול בילדים ניתן לעשות במכללת "NLP Pro" כחלק מקורס טיפול NLP בקורס הדרכת הורים ומשפחות. על אף כי קורס זה מוקדש לתקשורת עם מטופל צעיר, רבות מן הטכניקות בו נכונות גם לטיפול במבוגרים.

דילוג לתוכן