קורס טיפול רגשי בילדים

ישנם לא מעט ילדים שסובלים מאורח חיים לא בריא, פעמים רבות בעקבות הרגלי אכילה לא נכונים שגורמים להשמנת יתר. הבעיה עם השמנה היא שמלבד היותה תופעה בריאותית בעייתית שיש לה השפעות על לחץ הדם והלב, וכן על מערכות האגן, הברכיים והגב, מדובר גם בתופעה שמלווה כמעט תמיד במצוקות חברתיות שגורמות למצוקות נפשיות. כשמדובר בילדים, האלמנט הרגשי תופס תאוצה עוד יותר עם בריונות בבית הספר. בשנים האחרונות עם עידן הרשתות החברתיות, אנחנו יכולים לראות כיצד בריונות מסוג זה משתלטת על חייהם של הילדים שאין להם מפלט ממנה, משום שהיא מלווה אותם גם בבית, דרך המחשב וקבוצות התקשורת בפלאפון.

קורס טיפול רגשי בילדים

בטיפול בילדים בגישת NLP, פעמים רבות השמנת יתר מאובחנת כנובעת ממצוקות נפשיות המצויות באכילה רגשית. אכילה רגשית היא תופעה שבה הרגלי האכילה מושפעים ממצב של חוסר, של חסך רגשי שנובע ממערכות היחסים בבית. הורים רבים חוטאים וגוערים בילדיהם להפסיק לאכול, מבלי להבין שזה לא מספיק להגיד לאדם שהוא יכול לשנות אורח חיים, צריך לגרום לו להאמין ולהבין שהוא יכול לעשות זאת. במיוחד במערכת יחסים בין הורים וילדים, שבה ההשמנה עצמה נובעת ממערכת היחסים המשותפת והיא מחליפה חוסר במילה טובה או בפירגון. ילדים שלא מגיעים לסיפוק והנאה רגשיים ממערכות היחסים שלהם, מחפשים תחליפים בדמות אוכל או הרגלים אחרים אותם הם מסגלים.

מכללת "NLP Pro"

קורס טיפול רגשים בילדים בשיטת NLP ניתן למצוא במכללת "NLP Pro" בקורס הדרכת ההורים. הדגש הרב בקורס הוא לא בטיפול ספציפי בילדים, אלא טיפול בילדים והוריהם ותפיסתם מחד כאינדיבידואלים בעלי רצונות וצרכים שונים, אך מנגד, כחלק מיחידה אורגנית הלוא היא המשפחה, שהצלחתה המשותפת תהווה הצלחה אישית של כל אחד מבני הבית.

דילוג לתוכן