אימון אישי לילדים ונוער

אימון אישי לילדים ונוער נמצא מאד אפקטיבי לילדים עם בעיות קשב וריכוז, וכן לבני נוער המתקשים לפתח מערכות יחסים. גיל ההתבגרות הוא משלבי החיים המורכבים ביותר. מדובר בשלב בו מתעוררת התודעה המינית, ובנוסף, זהו שלב בו מתחילים לגבש חלומות ולאמץ תחביבים, מתחילים לפתח מערכות יחסים מורכבות ומבנים חברתיים רציניים. גיל הבגרת הוא גיל בו מתחילים לחוות כישלונות והצלחות והנפש עוד צעירה ולא יציבה דיה, כדי שתוכל בהכרח לעמוד בתחושת האכזבה, או להבדיל, בתחושת הסיפוק. רבים מן הדפוסים שבני נוער וילדים מתחילים לגבש יישארו לכל החיים, ומעטים האנשים שמפתחים מודעות להרגלים שלהם ויש בהם את הכוח הנפשי לעשות זאת. מטרתם של אימוני NLP תודעתיים היא בדיוק להצליח לגבש ולשנות דפוסי חשיבה, או ליצור אותם בצורה יעילה ויציבה בגילאים צעירים.

אימון אישי לילדים ונוער

מטרתו של טיפול ב- NLP לילדים ונוער היא לא להחליף את תפקידם ומעורבותם של ההורים בחיי ילדיהם. להיפך, טיפול NLP מקצועי לילדים ונוער מחייב מעורבות של הורים ומטרתו לפנות אל המשפחה כצוות, במקביל לעבודה האינדיבידואלית מול הילד. ילדים מושפעים רבות ממערכת היחסים שלהם עם הוריהם, וממערכת היחסים בין שני ההורים. במהלך הטיפולים, המטפל עובד על בניית שפה חדשה לתקשורת מכילה ויעילה בתוך הבית, שתשפיע על התקשורת ומערכות היחסים גם מחוצה לו. לעיתים, הצלחה של ילד במערכות יחסים רומנטיות, תלויה בהצלחה מערכת היחסים הרומנטית של הוריו.

מכללה ללימוד NLP

"NLP Pro" ממוקמת בתל אביב וקורסיה נפתחים מדי כמה חודשים. השיעורים במכללה מתבצעים אחת לשבוע ומלווים בהתנסות מעשית אינטנסיבית לתרגול משבוע לשבוע היא מהמכללות הבולטות בישראל להכשרת מאמנים ומטפלים תודעתיים והכשירה מאמנים אישיים כמו גם מטפלי משפחות רבים במרוצת השנים. הקורסים במכללת "NLP Pro" מאוד מגוונים ומעניינים, הכוללים קורס NLP Therapist, NLP Master Therapist וקורס הנחיית הורים בשיטת NLP

דילוג לתוכן