לימודי טיפול משפחתי

גישת ה- NLP הפכה מאד פופולרית בעולם הטיפולים בחמישים השנים האחרונות מאז נוסדה. הדור השני והשלישי של מטפלי ה- NLP רתמו את טכניקות הגישה לטיפול בקהלים ספציפיים ושכללו אותה לייעודים נוספים. כך לדוגמה, מטיפול אינדיבידואלי שהזכיר במקורו טיפול פסיכולוגי או טיפול באימון קואוצ'ינג אישי, התפתחה השיטה להנחיית קבוצות לעסקים ולקבוצות ספורט, טיפולים בהתמכרויות, טיפול בילדים וכן ייעוץ זוגי ומשפחתי. למען האמת, טיפול משפחתי היה מיסודותיה של השיטה כאשר התגבשה. המודל הראשוני של ה- NLP נוצר מתוך חקר של כמה מן המטפלים הגדולים בארה"ב בשנות השבעים של המאה העשרים, וביניהן, ד"ר וירג'יניה סטיר, עובדת סוציאלית שייסדה את תחום התרפיה המשפחתית.

לימודי טיפול משפחתי

מכללת "NLP Pro" היא אחד ממוסדות ה- NLP הגדולים בישראל שכבר צברה לעצמה שם עולמי. במכללה ניתן ללמוד את קורסי ה- NLP Therapist , NLP Master  וקורס הנחיית הורים בשיטת NLP. הלוא הם קורסי ההכשרה לטיפול ב- NLP בנתיב המרכזי של לימודים רב תחומיים. מלבדם, המכללה ידועה בשל התמחותה בהכשרת מטפלים להדרכת הורות ומשפחה. אל קורס הנחיית ההורים מגיעים מטפלים מומחים שרוצים להתמקצע בתחום הדרכת הורים, אנשים שנכנסים זה עתה לעולם הטיפולים ורוצים בעתיד להיות מטפלים משפחתיים, וכן אנשים שרוצים ללמוד את התחום ליישום עצמי בחייהם הפרטיים. הלמידה במכללה נעשית מתוך גישת הלימוד הרגשי, במהלכה נדרשים הסטודנטים ליישם את התרגולות בעצמם משבוע לשבוע ולהגיע לתוצאות בחייהם הפרטיים. הקורס מהווה נקודת מפנה מהותית עבור אנשים רבים שמלבד ההכשרה, מוצאים את עצמם משנים דפוסים בחייהם אותם לא האמינו שהם מסוגלים לשנות.

מכללת "NLP Pro"

לימודי טיפול משפחתי נערכים במתכונת חד שבועית של ארבע בקורס שאורכו כחצי שנה במסגרת קורס הדרכת הורים. אל השיעורים הפרונטליים מתלווים גם קורסים מקוונים וחומר עיוני רב להעשרה והרחבת הידע התיאורתי.

דילוג לתוכן